Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esther Schwieters - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esther Schwieters - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Esther Schwieters

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Lieve Allemaal,
Leuk dat jullie mijn blog lezen!

Nog iets meer dan een week dan is het al zo ver, naar Malta! Erg leuk maar ook wel heel spannend.
Inmiddels al veel dingen gedaan ter voorbereiding op mijn stage, opdrachten van school vertaald, een uitwonende beurs aan gevraagd en helaas ook al van de eerste mensen afscheid genomen! Deze week de koffer inpakken, en dan helemaal klaar om te gaan!

Op 24 augustus zal ik naar Malta vliegen samen met Petra van Oosturm. We weten dat we in een appartementen complex in Sliema zitten maar met wie waar daar zitten zullen we daar zien. We gaan eerste een week naar school en daarna lopen we 9 weken stage bij dar il-kaptan, gehandicapten zorg. Ik ben erg benieuwd hoe het daar gaat in de gehandicapten zorg en wat de verschillen zijn met Nederland.

Via deze blog zal ik jullie tijdens mijn stage daar op de hoogte houden, door reisverslagen er op te zetten.

Willen jullie een kaartje naar mij sturen, dan kan dit naar het volgende adres:
Esther Schwieters
Paceville Avenue
St. Julian's STJ3103
Malta

Lots of love, Esther

  • 16 Augustus 2013 - 12:03

    Martine Van Der Meer:

    Leuk dat je ook een blog gaat bij houden en jou ga ik ook zeker volgen de komende tijd. Heel veel plezier in Malta maar voor die tijd spreek ik je nog wel!

    Liefs Martine

  • 16 Augustus 2013 - 14:31

    Judith IJzerman:

    Hee meid, ik ga je zeker volgen als je in Malta zit! Nog succes met de voorbereidingen hé! Komt helemaal goed meid!
    Liefs!

  • 16 Augustus 2013 - 19:21

    Gijs En Annie:

    Hoi Esther, we zullen je zeker volgen! Spannend allemaal voor jullie.


  • 16 Augustus 2013 - 21:16

    Gerjenda:

    Esther, ik heb je blog gelezen!

    Helaas hebben wij al afscheid genomen. Via de Skype en je blog ga ik je natuurlijk volgen! Ook zul je zeker een kaartje van mij ontvangen, misschien wel meerdere!:D:D

    Ook zoals al een beetje beloofd is, ga ik zeker een bezoekje brengen bij je ouders. hihi.

    Geniet van de mooie tijd die je daar zult hebben!

  • 19 Augustus 2013 - 17:56

    Erica:

    Spannend Esther! Heel veel plezier daar! Komt vast helemaal goed!
    Maar eerst tot woensdag nog! :) xxxx

  • 20 Augustus 2013 - 15:43

    Mama Margreet:

    Hey es,
    Spannend hoor, nu het zo dichtbij komt!!
    Maar, we gaan je volgen en.......... gezellig bezoeken op Malta!!!
    enne Gaity... altijd welkom hoor!! Dit telt ook voor de andere meiden hoor!!
    liefs!!

  • 22 Augustus 2013 - 19:36

    Jennie:

    Lieve Esther, onwijs veel plezier en succes toegewenst. Maak er een mooie tijd van. Groetjes Jennie

  • 26 Augustus 2013 - 19:55

    Marleen:

    Hoi lieve zus,

    Wat leuk, ik ga je zeker ook volgen op Waarbenjijnu... Stiekem mis ik je nu al....
    We spreken elkaar snel via skype, ben benieuwd hoe het met je is!

    Dikke knuff !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 22 Juli 2013
Verslag gelezen: 868
Totaal aantal bezoekers 31823

Voorgaande reizen:

10 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Wereld Jamboree Japan

24 Augustus 2013 - 02 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: